REJESTRACJA NA PORTALU PZSS


Chcąc uczestniczyć aktywnie w strzelectwie sportowym jako licencjonowany zawodnik, należy zarejestrować się w bazie Polskiego Związku Strzelectwa Sportowego.
Po otrzymaniu deklaracji i wcieleniu nowego członka do Stowarzyszenia, Kierownik Klubu rejestruje nowego zawodnika na stronie PZSS (PORTAL PZSS). Uzupełnia on jedynie podstawowe dane. Podczas pierwszej rejestracji na portalu należy wpisać swój mail jako login oraz PESEL jako hasło. Aby nikt niepożądany nie zrobił tego wcześniej, warto umówić się z Kierownikiem Klubu kiedy ma nastąpić odblokowanie konta. Podczas pierwszego logowania wymagana będzie aktualizacja hasła. Należy je zapamiętać, gdyż portal będzie potrzebny w przyszłości w kontynuowaniu przygody z PZSSem.
Należy uzupełnić starannie swoje dane, będą one później widniały na dokumentach wydawanych przez PZSS, którymi okazywać będziecie się na komendzie. Zdjęcie, które umieszczacie również znajdzie się na licencji, także wypada umieścić zdjęcie takie jak np. do dowodu osobistego czy prawa jazdy, przypadkiem nie zdjęcie profilowe z fb z karabinem w rękach ;).
Portal będzie służył do generowania wniosku o przystąpienie do egzaminu na patent, wniosku o uzyskanie i przedłużenie licencji etc. Wydruki licencji zawodniczej ze strony mogą również posłużyć jako załączniki w postępowaniu administracyjnym związanym w podaniem o posiadanie broni palnej.